Min Palmebok på bokmässan

21052790003_e9ca358132_k

ÄR DU PÅ BOKMÄSSAN i Göteborg under dess sista dag, söndagen 27 september?

Då kanske vi ses om du är intresserad. I ganska snabb följd gör jag tre framträdanden och berättar om min nya Palmebok, ”Konspiration Olof Palme”.

Klockan 14-14.20 talar jag om boken på ett miniseminarium. Plats: F4, F05:03. Arrangör: Semic, förlaget som ger ut min bok.

Klockan 15:45-16.15 berättar jag om boken på Faktascenen, B02:02. Arrangör: Semic.

Och 16:20-16:40 är jag på Expressens scen, F01:39 och diskuterar Palmemordet med debattören och författaren Daniel Suhonen som bland annat skrivit den uppmärksammade boken om Håkan Juholt, ”Partiledaren som klev in i kylan.”

En reaktion på ”Min Palmebok på bokmässan

Kommentera

